1 lipca 2016 r. weszły w życie postanowienia Konwencji o bezpieczeństwie życia na morzu (SOLAS), zgodnie z którymi na nadawcy ładunku spoczywa obowiązek weryfikacji wagi kontenerów przeznaczonych do transportu drogą morską przed załadowaniem ich na statek. Przewoźnicy i terminale nie dopuszczą na morze żadnych ładunków bez uprzedniej weryfikacji masy brutto przez spedytora. Rozwiązaniem dla tego […]
1 lipca 2016 r. weszły w życie postanowienia Konwencji o bezpieczeństwie życia na morzu (SOLAS), zgodnie z którymi na nadawcy ładunku spoczywa obowiązek weryfikacji wagi kontenerów przeznaczonych do transportu drogą morską przed załadowaniem ich na statek. Przewoźnicy i terminale nie dopuszczą na morze żadnych ładunków bez uprzedniej weryfikacji masy brutto przez spedytora. Rozwiązaniem dla tego typu problemów są wagi montowane w dźwigach i suwnicach, ale również wagi samochodowe.
1. Waga samochodowa
Szybki pomiar całego pojazdu już na wjeździe i wyjeździe. Pozwala na zaoszczędzenie czasu i możliwie najbardziej precyzyjny pomiar masy brutto kontenera.
Więcej informacji o waga samochodowych pod tym linkiem:
https://www.miary-wagi.pl/pl/oferta/wagi-samochodowe
2. System lift zawiera 4 lub 8 czujników wagowych TWISLOCK + skrzynka przyłączeniowa + miernik
ROZWIĄZANIE KOŃCOWE – KALIBROWANE W FABRYCE
CZUJNIKI TWISLOCK
3. Waga podkładkowa
Przenośny system podkładek pozwala na pomiar masy brutto niemal niezależnie od uwarunkowań podłoża. Idealne rozwiązanie dla firm potrzebujących szybkich pomiarów w różnych lokalizacjach.
Więcej informacji pod linkiem: